
Welcome email sequence for vets

About this service
Automated flows that turn subscribers into repeat customers.
I ask for a brief up front and confirm scope before starting, which keeps revisions small and quick.
Communication happens here on Tenon, usually within a few hours during the working week.
What you get
- Video walkthrough
- Implementation
- Priority support
Order now or send a message with your questions.
Compare tiers
| Feature | Starter$285 | Core$570 | Signature$998 |
|---|---|---|---|
| Delivery | 2 days | 5 days | 10 days |
| Revisions | 0 | 4 | Unlimited |
| Video walkthrough | ✓ | ✓ | ✓ |
| Implementation | ✓ | ✓ | ✓ |
| Priority support | — | ✓ | ✓ |
| Written report | — | — | ✓ |
FAQ
Who owns the final work?
You do. Reports, content and account changes are yours once the order completes, and we never keep access to your accounts.
What if I don't like the first draft?
Revisions are included per tier. Tell me what's off and I'll adjust; most clients land it on the second pass.
Do I need to provide anything before you start?
A short brief and any reference material you have. The requirements form after checkout covers the essentials.
Can you work faster than the listed delivery time?
Often yes — add the Fast delivery extra at checkout.
About the provider
@daniel_clarke
Copywriting for small businesses
- United Kingdom
- Member since Jul 2024
- German
- Orders completed
- 701
- On-time
- 92%
- Response rate
- 90%
- Avg response
- 9 h
I'm Daniel, a Copywriting specialist working with SaaS companies. I've spent years doing exactly this for clients who care about details. I ask for a brief up front and confirm scope before starting, which keeps revisions small and quick. Communication happens here on Tenon, usually within a few hours during the working week. Outside work you'll find me running.
View full profileReviews
- Communication3.8
- As described4.0
- Would recommend4.3
Showing 1–10 of 12 two-star reviews · page 1 of 2Show all reviews
- funnel_media
United States
2.0$570 · 5 daysHad to chase for every update. Eventually got something, but not what we agreed.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- pixel_nova9
New Zealand
2.0$285 · 2 daysHad to chase for every update. Eventually got something, but not what we agreed.

Seller's response
Appreciate the feedback. Results like these take a few weeks, so let's check in next month.
- Jake K.@jakek
United Arab Emirates
2.0$998 · 10 daysCommunication stopped after payment and delivery was a week late.
- Aisha Martin@aishamartin
Singapore
2.0$285 · 2 daysThe emails had typos and the flow broke the first week.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- Sophie R.@sophier
United Kingdom
2.0$570 · 5 daysAsked for a revision and got basically the same thing back.

Seller's response
Appreciate the feedback. Results like these take a few weeks, so let's check in next month.
- rosa_snippet
India
2.0$570 · 5 daysHad to chase for every update. Eventually got something, but not what we agreed.

Seller's response
Sorry this didn't meet expectations. I've sent you a message to make it right.
- signalninja73
France
2.0$998 · 10 daysAsked for a revision and got basically the same thing back.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.
- Chloe Johnson@chloejohnson
United Kingdom
2.0$998 · 10 daysHad to chase for every update. Eventually got something, but not what we agreed.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.
- nova_seo6
France
2.0$570 · 5 daysOverpromised on results. Wouldn't order again.

Seller's response
Appreciate the feedback. Results like these take a few weeks, so let's check in next month.
- Daniel Brown@danielbrown
United Kingdom
2.0$998 · 10 daysCommunication stopped after payment and delivery was a week late.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.






