
llms.txt setup and AI crawler access audit

About this service
An llms.txt file, robots rules for AI crawlers and a check that your key pages are readable by them.
Communication happens here on Tenon, usually within a few hours during the working week.
Files are delivered in the formats you actually use, with sources where the tier includes them.
What you get
- Written report
- Video walkthrough
- Competitor analysis
Pick the tier that matches the scope and let's get started.
Compare tiers
| Feature | Starter$80 | Core$160 | Signature$280 |
|---|---|---|---|
| Delivery | 4 days | 4 days | 11 days |
| Revisions | 1 | 3 | 7 |
| Written report | ✓ | ✓ | ✓ |
| Video walkthrough | ✓ | ✓ | ✓ |
| Competitor analysis | — | ✓ | ✓ |
| Implementation | — | — | ✓ |
FAQ
Can you work faster than the listed delivery time?
Often yes — add the Fast delivery extra at checkout.
Who owns the final work?
You do. Reports, content and account changes are yours once the order completes, and we never keep access to your accounts.
Do you offer ongoing work?
Yes. After a first order we can set up Tailored Offers for recurring needs.
About the provider
@emeka_obi
Helping law firms grow with AI search visibility
- Philippines
- Member since Oct 2025
- Dutch, Italian
- Orders completed
- 91
- On-time
- 95%
- Response rate
- 93%
- Avg response
- 3 h
I'm Emeka, a AI search visibility specialist working with law firms. Here's how I work: a short kickoff, a first draft fast, then focused revisions until it's right. If something falls outside the tier, I'll say so early and suggest a Tailored Offer instead of padding the order. Files are delivered in the formats you actually use, with sources where the tier includes them. Outside work you'll find me playing chess.
View full profileReviews
- Communication3.1
- As described3.1
- Would recommend3.3
Showing 1–4 of 4 two-star reviewsShow all reviews
- Mei K.@meik6771
United Arab Emirates
2.0$160 · 4 daysOverpromised on results. Wouldn't order again.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- seo_reach3
Germany
2.0$160 · 4 daysOverpromised on results. Wouldn't order again.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- local166
Spain
2.0$160 · 4 daysFelt rushed and copy-pasted. Not worth the money.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.
- Elena Moreau@elenamoreau
Ireland
2.0$280 · 11 daysLots of buzzwords, very little that we could actually act on.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.






