
Klaviyo flows for Shopify stores

About this service
Automated flows that turn subscribers into repeat customers.
If something falls outside the tier, I'll say so early and suggest a Tailored Offer instead of padding the order.
Files are delivered in the formats you actually use, with sources where the tier includes them.
What you get
- Implementation
- Keywords targeted
- Priority support
Pick the tier that matches the scope and let's get started.
Compare tiers
| Feature | Starter$310 | Core$620 | Signature$1085 |
|---|---|---|---|
| Delivery | 5 days | 5 days | 13 days |
| Revisions | 2 | 2 | Unlimited |
| Implementation | ✓ | ✓ | ✓ |
| Keywords targeted | 10 | 20 | 30 |
| Priority support | — | ✓ | ✓ |
| Video walkthrough | — | — | ✓ |
FAQ
Do I need to provide anything before you start?
A short brief and any reference material you have. The requirements form after checkout covers the essentials.
Who owns the final work?
You do. Reports, content and account changes are yours once the order completes, and we never keep access to your accounts.
About the provider
- Orders completed
- 129
- On-time
- 92%
- Response rate
- 90%
- Avg response
- 6 h
I'm Arjun, a Copywriting specialist working with real estate agents. This service is built for teams that want a clear process and a predictable result. Communication happens here on Tenon, usually within a few hours during the working week. Every tier includes a written summary of what you'll receive, so there are no surprises at delivery. Outside work you'll find me running.
View full profileReviews
- Communication3.1
- As described3.1
- Would recommend3.4
Showing 1–7 of 7 two-star reviewsShow all reviews
- pixel_hq
Spain
2.0$620 · 5 daysHad to chase for every update. Eventually got something, but not what we agreed.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.
- Mei Fischer@meifischer
New Zealand
2.0$1,085 · 13 daysFelt rushed and copy-pasted. Not worth the money.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- Isabella J.@isabellaj
South Africa
2.0$620 · 5 daysArticles were thin and needed a full rewrite.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- Ben M.@benm
South Africa
2.0$1,085 · 13 daysThe emails had typos and the flow broke the first week.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- echo_boost7
South Africa
2.0$620 · 5 daysCommunication stopped after payment and delivery was a week late.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- thebranddigital
South Africa
2.0$620 · 5 daysOverpromised on results. Wouldn't order again.

Seller's response
Appreciate the feedback. Results like these take a few weeks, so let's check in next month.
- Olivia Fischer@oliviafischer
Brazil
2.0$310 · 5 days
Seller's response
Appreciate the feedback. Results like these take a few weeks, so let's check in next month.






