
Local landing pages for e-commerce brands

About this service
Local pages that rank without thin, duplicated content.
Communication happens here on Tenon, usually within a few hours during the working week.
I've worked with founders, agencies and in-house teams across several industries.
What you get
- Priority support
- Competitor analysis
- Video walkthrough
Pick the tier that matches the scope and let's get started.
Compare tiers
| Feature | Starter$325 | Core$650 | Signature$1138 |
|---|---|---|---|
| Delivery | 4 days | 4 days | 12 days |
| Revisions | 1 | 4 | 7 |
| Priority support | ✓ | ✓ | ✓ |
| Competitor analysis | ✓ | ✓ | ✓ |
| Video walkthrough | — | ✓ | ✓ |
| Keywords targeted | 10 | 20 | 30 |
FAQ
Who owns the final work?
You do. Reports, content and account changes are yours once the order completes, and we never keep access to your accounts.
Do I need to provide anything before you start?
A short brief and any reference material you have. The requirements form after checkout covers the essentials.
Do you offer ongoing work?
Yes. After a first order we can set up Tailored Offers for recurring needs.
What if I don't like the first draft?
Revisions are included per tier. Tell me what's off and I'll adjust; most clients land it on the second pass.
About the provider
@sam_r
Citations specialist for coaches and consultants
- Spain
- Member since Jul 2024
- Indonesian, German
- Orders completed
- 824
- On-time
- 94%
- Response rate
- 88%
- Avg response
- 4 h
I'm Sam, a Citations specialist working with your startup. I've spent years doing exactly this for clients who care about details. Every tier includes a written summary of what you'll receive, so there are no surprises at delivery. Files are delivered in the formats you actually use, with sources where the tier includes them. Outside work you'll find me cooking.
View full profileReviews
- Communication2.7
- As described2.6
- Would recommend2.8
Showing 11–20 of 30 one-star reviews · page 2 of 3Show all reviews
- Hannah Novak@hannahnovak3929
Singapore
1.0$650 · 4 daysPaid for 50 citations, half were on spammy directories nobody uses.

Seller's response
Thanks for the feedback. Rankings take time, and the work done is in the report you received.
- Laura Walsh@laurawalsh
South Africa
1.0$325 · 4 daysCitations still show our old address on most of the big directories.

Seller's response
Appreciate the feedback. Results like these take a few weeks, so let's check in next month.
- thetraffichq
India
1.0$1,138 · 12 daysAsked for a revision and got basically the same thing back.

Seller's response
Appreciate the feedback. Results like these take a few weeks, so let's check in next month.
- promptwiz31
Netherlands
1.0$1,138 · 12 daysHad to chase for every update. Eventually got something, but not what we agreed.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.
- Leah Reyes@leahreyes
South Africa
1.0$1,138 · 12 daysFelt rushed and copy-pasted. Not worth the money.

Seller's response
Thanks for the feedback. Rankings take time, and the work done is in the report you received.
- pixel_nova9
New Zealand
1.0$325 · 4 daysOur Google profile got suspended a week after their changes.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- Tom Chen@tomchen
Singapore
1.0$1,138 · 12 daysAsked for a revision and got basically the same thing back.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- Fatima Walsh@fatimawalsh
Australia
1.0$650 · 4 daysOur Google profile got suspended a week after their changes.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.
- adam_signal
Canada
1.0$1,138 · 12 daysOur Google profile got suspended a week after their changes.

Seller's response
Thanks for the feedback. Rankings take time, and the work done is in the report you received.
- thesnippetdigital@thesnippetdigita
Canada
1.0$325 · 4 daysCommunication stopped after payment and delivery was a week late.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.






