
30-day content calendar for salons

About this service
What's working, what isn't, and a 30-day plan to fix it.
Files are delivered in the formats you actually use, with sources where the tier includes them.
I ask for a brief up front and confirm scope before starting, which keeps revisions small and quick.
What you get
- Keywords targeted
- Written report
- Video walkthrough
Not sure which tier fits? Message me first and I'll point you to the right one.
Compare tiers
| Feature | Starter$175 | Core$350 | Signature$613 |
|---|---|---|---|
| Delivery | 4 days | 6 days | 12 days |
| Revisions | 0 | 2 | 4 |
| Keywords targeted | 10 | 20 | 30 |
| Written report | ✓ | ✓ | ✓ |
| Video walkthrough | — | ✓ | ✓ |
| Priority support | — | — | ✓ |
FAQ
Can you work faster than the listed delivery time?
Often yes — add the Fast delivery extra at checkout.
Who owns the final work?
You do. Reports, content and account changes are yours once the order completes, and we never keep access to your accounts.
What if I don't like the first draft?
Revisions are included per tier. Tell me what's off and I'll adjust; most clients land it on the second pass.
About the provider
@hannah_silva
Social media management specialist for your startup
- Canada
- Member since Nov 2024
- Portuguese
- Orders completed
- 625
- On-time
- 97%
- Response rate
- 97%
- Avg response
- 5 h
I'm Hannah, a Social media management specialist working with local businesses. I've spent years doing exactly this for clients who care about details. I ask for a brief up front and confirm scope before starting, which keeps revisions small and quick. If something falls outside the tier, I'll say so early and suggest a Tailored Offer instead of padding the order. Outside work you'll find me reading history.
View full profileReviews
- Communication3.9
- As described3.9
- Would recommend4.2
Showing 11–19 of 19 three-star reviews · page 2 of 2Show all reviews
- Sarah Williams@sarahwilliams
Australia
3.0$613 · 12 daysNot quite what I expected at first, but they revised it without complaint.

Seller's response
I followed the brief we agreed on, but I understand the frustration. Happy to take another look.
- thesnippetdigital@thesnippetdigita
Canada
3.0$613 · 12 daysResults are slower than I hoped, still early days.

Seller's response
Appreciate the feedback. Results like these take a few weeks, so let's check in next month.
- crawl447
Singapore
3.0$175 · 4 daysResults are slower than I hoped, still early days.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.
- David Okafor@davidokafor
Spain
3.0$175 · 4 daysOkay for the price. Needed a couple of reminders to get updates.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.
- Hannah S.@hannahs7350
United States
3.0$350 · 6 daysNot quite what I expected at first, but they revised it without complaint.

Seller's response
Appreciate the feedback. Results like these take a few weeks, so let's check in next month.
- local_guru
United States
3.0$175 · 4 daysGood work overall, but delivery was a day late.

Seller's response
Sorry this didn't meet expectations. I've sent you a message to make it right.
- Lucas Garcia@lucasgarcia
Spain
3.0$350 · 6 daysOkay for the price. Needed a couple of reminders to get updates.

Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.
- leah_maps
South Africa
3.0$350 · 6 days
Seller's response
Sorry this didn't meet expectations. I've sent you a message to make it right.
- theserphq
New Zealand
3.0$175 · 4 days
Seller's response
Thanks for the honest feedback, and sorry about the delay. I've changed how I schedule deliveries.






